O nás

Myšlenka přímého marketingu zaměřeného na koncové klienty lékáren vznikla roku 2008. Inspirací byly, marketingové aktivity privátních lékáren v Německu. Velkou předností privátních lékáren je právě vysoká profesionalita a dlouholetá zkušenost, často i odkaz k tradici. Toto jsou hodnoty, které řetězcová lékárna mezinárodní korporace nemůže klientovi nikdy poskytnout. Klasickou nevýhodou privátních lékáren je však nedostatečná schopnost společné propagace, nejednotnost nabídky a dosažení přiměřených objemů poptávek na výrobních firmách a distributorech právě pro tvorbu cenově-výhodných nabídek v sílícím konkurenčním prostředí.

Cílem naší společné obchodní strategie je jednotná a pokud možno celoplošná nabídka sezónně zaměřených produktů k aktuálním tématům, jenž jsou vhodné pro dané období. Nabídka je však tvořena min. z 1/3 specificky v každém regionu, tzn. že je zde kladen důraz na místní a lokální specifika každé z privátních nezávislých lékáren. Lékárník - majitel lékárny tak má možnost dostatečně propagovat své často unikátní zaměření, firemní známku či specifika svých služeb, která poskytuje.

Rozšíření této strategie jednotného marketingu do co největšího počtu českých nezávislých privátních lékáren (tak jako je tomu v jiných evropských zemích) umožní vytvořit během krátké doby silnou virtuální marketingovou síť, jenž se stane zajímavou svým potencionálem nejen pro distributory ale i pro výrobce farmaceutických produktů. Lékárnám zapojeným do uskupení, pak sníží náklady na reklamu a propagaci, zjednodušší nákupní a nabídkovou strategii a pomůže jim v prosazení své regionální identity.

V současné době je projekt ve druhé fázi realizace - tj. hledání jednotlivých partnerů v regionech celé České republiky. První fáze projektu - návrh logotypu, registrace ochranné známky, legislativní příprava a další nezbytné kroky, vč. otestování v praxi ve vybraných regionech je již hotova.

Vizí projektu je: "Tradiční česká lékárna s kompletními službami, vysokou úrovní odborných služeb, poradenstvím a širokým sortimentem léčiv, vč. flexibilní a moderní přípravy magistraliter, je dle našeho mínění podnikem = službou veřejnosti. Takto postavená koncepce české lékárny, ve svém důsledku také zvyšuje profesní autoritu lékárníka v očích české společnosti a odborné zdravotnické veřejnosti. Naší činností chceme, tak často pomáhat lékárníkům napravit často velmi pošramocenou pověst , která se v minulosti stávala terčem neomalených a nekulturních politiků, úředníků a jiných individuí, které dokázali lidem více škodit než sloužit. Tradiční český lékárník vždy patřil, a dle našeho názoru, má i v budoucnu patřit k vysoce váženým povoláním založeným na univerzitním vzdělání a službě obyvatelstvu!"
 

Pokud Vás naše vize zaujala a sami v jednotlivých regionech cítíte, že konkurenční tlak okolních lékáren Vás tlačí do pozice, která pro Vás není ideální, či máte pocit, že nestačíte sami připravovat a jednat s výrobci o výhodných nabídkách pro své klienty, pak jsme tu právě pro Vás!

Podmínky Vaší účasti v projektu jsou:

    a) dostatečná chuť zapojení se do projektu

    b) schopnost v komunikaci s kolegy

    c) dostatečná (nekonkurenční) vzdálenost od jiné lékárny s APO-tip nabídkou

    d)  jste privátní lékárna nezapojená do jiných konkurenčních řetězců

    e) umíte komunikovat elektronicky, znáte dobře práci na internetu a s emailem

    f) jste ochotni pravidelně měsíčně investovat do reklamy a propagace Vaší lékárny

    g) první tři měsíce účasti v projektu jsou zkušební bez závazků pro Vás

    

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Během několika dnů bychom Vás osobně navštívili a probrali s Vámi vše potřebné.